انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۲۶ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است.
وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشور‌های اسلامی تحویل دهد. توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند. والله غالبٌ علی اَمرِه
سیدعلی خامنه‌ای
۳۱ تیرماه ۱۴۰۲
۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۹:۱۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : قطعاً در هر مرزی و در هر جایی اگر نسبت به مرزهای کشور و یا منافع جمهوری اسلامی تعرضی صورت بگیرد، نیروهای مسلح در گام نخست پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده‌ای را به دشمن خواهند داد و متعاقباً در گام بعدی همه ملت ایران به‌طور یکپارچه در برابر دشمن با تمام قوا ایستادگی و متجاوز را نابود خواهند کرد که البته این را همه دنیا می‌داند و دلیل امنیت کشورمان عمدتاً همین موضوع است.

۲۹ تیر ۰۲ ، ۲۳:۴۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

نمایی از حسینیه ولیعصر زرقان فارس، التماس دعا

۲۹ تیر ۰۲ ، ۲۱:۲۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication

وطن‌دوستی به شما نمی‌آید! ... بقیه در ادامه مطلب...

۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۲:۰۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication
با سلام و تبریک ، دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه  یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ بین دو تیم والیبال جوانان و ایتالیا در بحرین برگزار شد که با برتری ۳ بر ۲ ایران همراه شد تا ملی پوشان جوان کشورمان بدون شکست قهرمان جهان شوند. یا علی مدد
۲۶ تیر ۰۲ ، ۰۶:۳۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی ایرنا، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، با «میخائیل باگدانف» معاون وزیر خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار موضوعات مختلفی از جمله آخرین وضعیت روابط دوجانبه بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار همچنین طرف روسی در واکنش به اخبار منتشره در خصوص نشست مشترک اخیر وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه، بر مواضع ثابت کشورش در قبال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشور دوست همراه با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد.... بقیه در ادامه مطلب..

۲۳ تیر ۰۲ ، ۲۲:۵۸
انتشارات هدهد - Hodhod publication

کنگره همایش همکاریهای اقتصادی افریقا و چین در سال ۲۰۱۸، امسال به یاری خدا «پس از ۱۱ سال» با سفر ریاست محترم جمهوری به کشورهای مختلف افریقا، برکات بسیاری نصیب کشور عزیزمان ایران خواهد شد..گزارش ایرنا را مطالعه فرمائید.

۲۲ تیر ۰۲ ، ۲۲:۵۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication
هوالجمیل / حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای علاوه بر گسترش سخت‌افزاری تبلیغات در غرب، پیشرفت در شیوه‌های باورپذیر کردن پیام را از جمله واقعیات امروز خواندند و افزودند: غربی‌ها با استفاده از علوم مختلف از جمله روانشناسی، پیام‌های صد در صد دروغ را به‌عنوان حرف درست، در ذهن مخاطبان جا می‌اندازند. ایشان هشدار دادند: اگر ما در مقابل تحولات نو به نو در موضوع تبلیغ، غفلت و سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی می‌شویم و مانند غرب گرفتار قبح‌زدایی قدم به قدم از گناهان بزرگ خواهیم شد که جبران آن، به آسانی ممکن نیست، همچنان که امام مکرر می‌گفت اگر اسلام در ایران سیلی بخورد تا سالهای سال اثرش باقی خواهد بود. رهبر انقلاب پس از تبیین اهمیت مضاعف و اولویت موضوع تبلیغ، در بخش دوم سخنانشان در دیدار اساتید، فضلا، طلاب و مبلغان، به بیان نکات و لوازم کاربردی تبلیغ پرداختند.... بقیه در ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۰۲ ، ۱۵:۳۷
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۲ تیر ۰۲ ، ۱۴:۳۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication
زلنسکی یک خرگوش بی ارادهٔ سیرک شعبده بازی است ولی پوتین روباه مکاری است که هر جا لازم باشد به همپیمانش خیانت می کند، مثل داستان اخیر مطرح کردن جزائر سه گانه ایرانی...
۲۱ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication