انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

hodhod publication

انتشارات هدهد

بسم الله الرحمن الرحیم
«لَهُمُ البُشری فِی الحَیوٰةِ الدُنیا و فی الاخره، لا تبدیلَ لِکلماتِ الله ، ذالک هُوَ الفُوْزُ العَظیم» (یونس 64) آنها را پیوسته بشارت است هم در حیات دنیا (به مکاشفات در عالم خواب) و هم در آخرت (به نعمتهای بهشت). سخنان خدا را تغییر و تبدیلی نیست، این است فیروزی بزرگ.
=========================
باَللّهُمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوانِ وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ اسْتَــقْــبَلَ الْفَرْقَدانِ وَ بَلِّغْ روحَهُ وَاَرْواحَ اَهْلِبَــیْـتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَالسَّلامِ.
بار خدایا بر آقای ما حضرت محّمد و آلش درود فرست به عدد اختلاف رنگها و به عدد سپیده صبحها و زردی غروبهایی که آمده و خواهد آمد و به عدد تکرار شب و روز و به تعداد ستاره هایی که طلوع می کنند و به محضر روح پیامبر اکرم و ارواح طیبّه اهل بیت او از طرف ما درود و سلام برسان.
========================
ارادتمند و ملتمس دعا : غلام غلامان اهلبیت
محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد
شماره مجوز از وزارت ارشاد : ۹۹۹
مذهبی، آموزشی، هنر و ادبیات
09176112253
*************
هدهد ، پیام آور عشق و فرزانگی
مشاوره ، ویرایش و چاپ کتاب
افست - دیجیتال
**************
Mohammad Hossein Sadeghi
Manager of Hodhod Publication
Hodhodzar@gmail.com
00989176112253

۲۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

شهید محمد جهانگیری، یکی از شهدای حمله تروریستی داعش به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) شاهچراغ در شیراز در تاریخ دوم بهمن ماه سال ۱۳۷۶ در شهرستان مرودشت فارس به دنیا آمد و در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ شمسی در دفاع از حرم اهلبیت و ایجاد امنیت به فیض عظمای شهادت نائل گردید..
در این فاجعه دو نفر شهید و هفت نفر از زائرین شاهچراغ مجروح شدند.
اولین شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شهید عباسعلی عباسی، پاسدار بازنشسته، اهل خرامه و دومین شهید این جنایت، شهید محمد جهانگیری، از مامورین امنیتی حرم بود.
تشییع هر دو شهید همزمان در حرم شاهچراغ و شیراز با حضور انبوه امت حزب الله صورت گرفت و پس از آن بصورت جداگانه در خرامه و مرودشت و روستای کناره انجام گردید و پیکر مطهر شهید جهانگیری در گلزار شهدای روستای ولایتمدار و شهید پرور کناره، به ساکنان آسمان شفاعت پیوست...
لازم به ذکر است که روستای کناره مرودشت با ۴۶ شهید گرانقدر، یکی از پُر شهیدترین روستاهای کشور (به نسبت جمعیت در دوران دفاع مقدس) محسوب می شود و لازم است مسئولین و صاحب منصبان استان و کشور عنایتی خاص به این روستای باستانی و شهید پرور داشته باشند...
در ادامه، ضمن عرض تسلیت به والدین بزرگوار ایشان، حاج فتح الله جهانگیری و خانم زینت توحیدی و همسر مکرمه شهید محمد جهانگیری، خانم مریم رشیدی، پرتوی از زندگانی پر برکت این شهید گرانقدر حرم اهلبیت (ع) تقدیم ارادتمندان اهلبیت و عاشقان ایران سربلند می گردد:
پدر ایشان از اهالی روستای کناره و از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و کارمند بازنشستهٔ کارخانه صنعتی آزمایش بود.
شهید محمد جهانگیری از سنین کودکی در مسجد و نماز جماعت و مجالس اهلبیت رشد یافت و در سنین نوجوانی و جوانی به عنوان یکی از فعالان فرهنگی پایگاه حمزه سیدالشهدای مسجد امام رضا (ع) شهرستان مرودشت شناخته و مطرح شد.
شهید جهانگیری همیشه از خادمان خالص و وارستهٔ مسجد و هیئت های عزاداری و موکب‌های شهرستان مرودشت در پیاده‌روی اربعین بود و تا آنجا که در توان داشت در راه عشق به سرور شهیدان امام حسین علیه السلام فعالیت می‌کرد.
شهید جهانگیری در گردان امام علی (ع) فعالیت داشت و در اردوهای جهادی در رشته های فنی و عمران به محرومین، در مناطق محروم و کم برخوردار شهر یا روستا خدمت می کرد و از جوشکاری تا هر خدمت رسانی دیگر که در توان داشت خالصانه انجام می داد.
ایشان در سال ۱۳۹۹ ازدواج کرده بود، فارغ التحصیل رشته کاردانی عمران بود، همچنین در رشته حسابداری لیسانس داشت و خدمت به اهل بیت و حرم شاهچراغ علیه السلام را یکی از بزرگترین افتخارات زندگی خود می دانست و عاشق شهادت بود که به پاداش عشق و ارادت خود در راه سرورش حضرت سیدالشهدا (ع) رسید و از شهدای گلگون کفن در رکاب حضرت صاحب الزمان (عج) شد.
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۴۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication
هوالجمیل / نذر کتاب (قرآن، مفاتیح، منتخب ادعیه، اعمال و مناسک، زیارت نامه ها، کتب اشعار و داستانهای مذهبی) به عنوان باقیات صالحات،  با نوشتن نام واقف و یا ناذر در داخل کتاب یا پشت جلد، جهت وقف و اهدا به مساجد، تکایا، امام زاده ها، همچنین توزیع صلواتی بین نمازگزاران، مسافرین، مردم عادی و زائرین حرم های مطهر اهلبیت علیهم السلام در سراسر کشور و عراق و عربستان، با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اسرع وقت توسط انتشارات هدهد www.hodhodiran.ir و hodhodzar@gmail.com - تماس +  ایتا ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ مدیر انتشارات هدهد : محمد حسین صادقی
۲۹ مرداد ۰۲ ، ۰۱:۳۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۷ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۰۰
انتشارات هدهد - Hodhod publication

شعر «ماشهٔ سقیفه» در ادامه مطلب

۲۶ مرداد ۰۲ ، ۱۸:۰۲
انتشارات هدهد - Hodhod publication

ماجرای کناره گیری معاون سیاسی وزارت کشور چه بود؟/لابی‌های سنگین و تهدید وزرا توسط مجلس
تهران - ایرنا - معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محمدرضا غلامرضا که به تازگی مسئولیت معاونت سیاسی وزارت کشور و ریاست ستاد انتخابات کشور به «سیدمحمدتقی شاهچراغی» واگذار کرده است، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای ۹ بندی که در اختیار ایرنا قرار داد، در این باره نوشت: با توجه به تغییر اینجانب از معاونت سیاسی وزارت کشور، لازم دانستم توضیحاتی را به استحضار مردم عزیز ایران، نخبگان و اصحاب رسانه برسانم.... بقیه در ادامه مطلب

۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۸:۳۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication
سلام بر شما، یعنی سلامت و سعادت از طرف خداوند تقدیم به شما
۲۳ مرداد ۰۲ ، ۲۳:۰۶
انتشارات هدهد - Hodhod publication

منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کندکه منجربه جراحت چندنفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیرشده تروریست دیگری متواری شده ونیرو‌های امنیتی وپلیس درتعقیبش هستند

۲۲ مرداد ۰۲ ، ۲۳:۰۱
انتشارات هدهد - Hodhod publication
۲۲ مرداد ۰۲ ، ۲۲:۴۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication
نمایندگی ایران در سازمان ملل خروج زندانیان دو تابعیتی از زندان اوین را تایید کرد

نیویورک - ایرنا- نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی خبر خروج زندانیان دو تابعیتی را از زندان اوین تهران را در گفتگو با خبرنگار ایرنا تایید کرد و گفت: این خروج در چارچوب یک توافق با واسطه گری کشور ثالث صورت گرفته است تا طرفین ۵ زندانی مورد نظر را بطور متقابل آزاد کنند و مشمول بخشش قرار دهند.به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک، در اجرای این توافق، قرار است وجوه (پول های ) توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد و به کشور قطر منتقل شود....بقیه در ادامه مطلب...

۲۰ مرداد ۰۲ ، ۰۹:۱۳
انتشارات هدهد - Hodhod publication

توضیحات ایرنا در مورد سفر زیارتی اربعین.....‌در ادامه مطلب

۱۹ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۳۵
انتشارات هدهد - Hodhod publication